Pomysł na prostą skrzynkę

11:50

Kochani,
Moja dzisiejsza inspiracja to prosta skrzynka z wykorzystaniem okrągłej tabliczki z pofalowanymi brzegami z naszego sklepiku EKO-DECO.
Skrzynkę zamówił u mnie uwaga - mój mąż dla swojej cioci, której dawno nie widział.
- Wiesz,  Ty potrafisz, zrób coś ładnego.
Nie chciałam przedobrzyć wobec tego postanowiłam pomalować brzegi bejcą, a na górze przykleić serwetkę w kwiaty, w końcu każdy kocha kwiaty!
Dodatkowo na wieku zastosowałam spękania dwuskładnikowe tak samo jak jak na tabliczce umieszczonej w środku. Dopełnieniem są metalowe okucia. Skrzynka prosta w wykonaniu nawet dla osób zaczynających swoją przygodę z decoupage! 
Po dokładny opis skrzynki zapraszam na bloga: olgadekupazuje.blogspot.com







WYKORZYSTANE MATERIAŁY:



Pozdrawiam

Olga



You Might Also Like

0 komentarze

Facebook

EKO-DECO