Kolory i smaki lata

08:01

Lato pozwala cieszyć się jego urokami na wiele sposobów. Jednym z nich jest wypoczynek  w cudownej aurze i urokliwych miejscach, który zwykle chcemy uwiecznić. Zamiast tradycyjnej pocztówki, przygotowałam dla dziadków magnes na lodówkę ze zdjęciem, udekorowany skarbami przywiezionymi znad morza. Jak Wam się podoba taka forma "pocztówki"?




Jako bazy użyłam tym razem okrągłej podkładki, magnes doczepiłam sama, ale w sklepiku jest wielki wybór magnesów o różnych kształtach.


Lato to również zapach i kolory owoców, które obficie obsypują krzewy i drzewa o tej porze roku. Ja z zebranych na lubelszczyźnie plonów, przygotowałam dżemy i pokusiłam się, żeby  przyozdobić kilka słoiczków jako dekorację na kuchenne półki. Mniam...





WYKORZYSTANE MATERIAŁY






Pozdrawiam słonecznie i życzę kreatywnego lata!

Edyta




You Might Also Like

0 komentarze

Facebook

EKO-DECO