Poznajmy się - nasze DT

22:03


Poznajmy się, czyli kilka słów o naszym nowym DT :

Agnieszka

Najtrudniej jest pisać  o sobie, może dlatego nie napiszę za dużo:) Mam na imię Agnieszka i jestem miłośniczka kawy (stąd nazwa bloga- conpanna) i słodyczy. Uwielbiam czytać, spędzać czas z moimi dziećmi i mężem ...i scrapować. Mój blog to : http://conpannapracownia.blogspot.com/
  
Alina
 
Mam na imię Alina. Żona, mama i wiecznie zajęta scraperka. Robię przede wszystkim kartki, teraz najczęściej te przestrzenne - boxy czy księgi, a wszystko pokazuję na swoim blogu handmadebylinka.blogspot.com
 Anetta

 Mam na imię Anetta. Prowadzę bloga Jamiołowo  (http://jamiolowopl.blogspot.com/)
i współtworzę Art Piaskownicę . Zainteresowań mam wiele - scrapbooking, decoupage, frywolitka, szydełko, druty i in. Lubię rękodzieło w każdej postaci, bo zawsze urzeka mnie oryginalnością, różnorodnością i nieograniczonymi możliwościami twórczymi. Ponadto czytam, bo lubię...

Bogusia
  

Spełniona zawodowo matka Polka o potencjalnie niebezpiecznym charakterku, walczącą o swoje
i dążąca do wytyczonego celu marzycielka. Mój blog http://creatikon.blogspot.com/            

Ewa
 

Mam na imię Ewa. W sieci przedstawiam się nazwą swojego bloga - Kolorowy Światek. Należę do osób, które nie umieją bezczynnie siedzieć, dlatego gdy mam wolną chwilę, tworzę papierowe prace, szydełkuję oraz maluję drewniane przedmioty. Uwielbiam styl minimalistyczny i prostotę, gdyż jak mawia moja mama - "w prostocie siła". Tworzę swoje prace spontanicznie, bez wcześniejszego planu, tak jak mi w danej chwili "w duszy gra". Mój blog znajdziecie tu- www.kolorowyswiatek.blogspot.com

Ewa (PasjEwy)
  

płeć: kobieta. wiek: na ile wygląda. stan cywilny: całodobowa opiekunka, matka, żona, domyślnie córka, siostra, przyjaciółka. Zainteresowania: rysuje od dziecka z przerwą na karierę zawodowa w korporacji. Powrót do Pasji: łódzkie scrapowisko kwiecień 2016. Ostatnio zainteresowana wszystkim, co ma związek z rękodziełem, chcąca się uczyć i rozwijać i marząca, żeby ktoś wymyślił pigułkę, dzięki której nie trzeba będzie spać-doba wtedy zyska dodatkowe godziny, które można przeznaczyć na scrapowanie....

Edyta


Prywatnie szczęśliwa żona i mama trójki pociech, zawodowo romanistka, niepoprawna optymistka, która wierzy, że pasja dodaje skrzydeł i unosi człowieka półtora metra nad ziemią.  Urzeczywistniam obrazy, które rodzi wyobraźnia, używając do tego różnych technik i póki co sprawnych „łapek”.  Inspiruje mnie niemal wszystko - otaczający świat, zasłyszana  melodia, przeczytana książka. Wykonuję kartki, albumy, pudełka, miniaturowe przedmioty, lalki oraz rozmaite dekoracje i formy przestrzenne. Czasami wracam jeszcze do szydełka albo pędzli. Wciąż szukam swojej drogi i chętnie chłonę wszelkie nowinki rękodzielniczego świata. Mój blog: http://krainasplotow.blox.pl/html

Justyna

Mam na imię Justyna, w sieci Szalona.  Uwielbiam - jak to mówią moje dzieciaczki - "robótkować".
Kocham mały złom, papier, farby i brudne ręce. Tworzeniem różnych różności zajmuję się odkąd pamiętam, jednak dopiero niedawno wsiąkłam w mixed media i decu. Robię kartki, mixed mediowe obrazki, pudełka i pudełeczka dekupażowe. Prowadzę bloga pod adresem: http://jupijupijajej.blogspot.com/ , gdzie możecie zobaczyć moje prace:)


Olga

Techniką decoupage zainteresowałam się 3 lata temu, a 2 lata temu zaczęłam wykonywać swoje pierwsze samodzielne prace. Raczej nazwę siebie samoukiem, ale nie odmówię ciekawych warsztatów, w których zresztą czasami uczestniczę. Najbardziej lubię delikatne, "czyste" prace. Kocham eksperymentować z bejcami. To mój drugi rok współpracy z Eko-Deco:) Mój blog -http://olgadekupazuje.blogspot.com


Projektantkom życzymy wielu kreatywnych pomysłów, a Wam- Drodzy Czytelnicy- wielu inspiracji, które znajdziecie na naszym blogu:)


You Might Also Like

0 komentarze

Facebook

EKO-DECO