Vintagowe klimaty dla mężczyzny

10:00

Witajcie!

Dzisiaj przychodzę do Was z męskim, urodzinowym kompletem - kartką, tzw. Z-fold, ale odwróconą, zapakowaną w przestrzenną kopertę. Całość utrzymana jest w klimacie vintage. Bazę i pudełko wykonałam z papieru kraftowego. Tym razem nie dostałam wytycznych co do zainteresowań Pana, ewentualnego motywu kartki, dlatego sięgnęłam po niezawodne i bardzo pasujące do "męskiego świata" trybiki i  na nich  oparłam całą kompozycję kartki...




 Dodatkowo na pudełku - kopercie dodałam napis Najlepsze Życzenia...
 
W sklepie EKO-DECO znajdziecie mnóstwo "męskich" motywów - tekturek i scrapek oraz napisy na każdą okazję . Zapraszam:)
Ja w pracy użyłam - trybiki z tego zestawu i napis Najlepsze życzenia.

Pozdrawiam serdecznie, 


You Might Also Like

0 komentarze

Facebook

EKO-DECO