Tabliczki w stylu vintage

10:00

Witajcie:)

Lubię styl vintage, więc kiedy zobaczyłam w sklepie EKO-DECO tabliczki od razu wiedziałam, że ozdobię je właśnie w tym stylu. Tabliczki nie są za duże, mają ok. 15 cm wysokości, ale do mojej koncepcji maleńkiego ogródeczka pasują idealnie. Starą skrzyneczkę pomalowałam na waniliowy kolorek, lekko przetarłam papierem ściernym i przykleiłam Mod Poge'm przygotowaną wcześniej kwiatową rameczkę z napisem Garden. Ozdobną czcionką  napisałam nazwy roślin, które już zaczęły kiełkować w moim parapetowym"ogródeczku" i wydrukowałam lustrzane odbicia, aby móc dokonać transferu na tabliczkach. Potem nastąpiło kilkakrotne moczenie i delikatne rolowanie papieru, postarzanie, chlapanie, przecieranie i nakładanie kolejnych warstw lakieru...
I oto efekt końcowy moich działań:)


Nasiona roślin zakupiłam w Biedronce w zestawie z ziemią i  małymi  zielonymi doniczkami. Roślinki szybko wykiełkowały, ale chyba będę musiała je przesadzić do większych doniczek...

Do ozdobienia skrzyneczki wykorzystałam także kwiatki ze sklepu EKO-DECO.

Pozdrawiam wiosennie,

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Bardzo wiosenny pomysł! Kurcze, żałuję, że przegapiłam te nasionka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tabliczki wyglądają rewelacyjnie !!! Super !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Gosiu i Ulu :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Facebook

EKO-DECO