Pudełko dla Taty

10:00

Witajcie!

Zbliża się Dzień Ojca, więc postanowiłam zrobić pudełko dla mojego Taty - do środka włożę coś słodkiego albo jego ulubioną kawę. Myślę, że ucieszy się z takiego prezentu.
Pudełko drewniane (17x17 cm) pomalowałam różnymi preparatami (niebieski lazur do drewna, biała i czarna farba akrylowa), a później wszystko przetarłam papierem ściernym, aby pokazać poprzednie warstwy koloru i zrobić przecierki. Wierzch pudełka pomalowałam lazurem i białą farbą (sam lazur wydawał mi się zbyt intensywny), a następnie pokropkowałam całość przy użyciu lekko rozwodnionej czarnej farby i sztywnego pędzelka.
Na wieczko przykleiłam pomalowane lazurem dekory z EKO-DECO - klucz, młotek , piła , a na przodzie umieściłam napis Kochanemu Tacie. Całość polakierowałam lakierem w sprayu.

 




Mam nadzieję, że podoba Wam się moja inspiracja i stworzycie coś podobnego!

Pozdrawiam serdecznie,
Basia

You Might Also Like

0 komentarze

Facebook

EKO-DECO