Skrzynka z samochodzikiem

10:00

 Skrzynka z samochodzikiem dla małego Leona

 
Cześć!
Dzisiaj przygotowałam dla Was skrzynkę, którą stworzyłam dla małego Leona z okazji jego Chrztu Świętego.
skrzynka z okazji Chrztu św. dla chłopca

  Mały problem ze skrzynką

Nie ukrywam, miałam mały problem z tą skrzynką, ponieważ wzór trójkątów, który wybrała klientka sam w sobie był bardzo mocny. Z jednej strony nie chciałam, aby skrzynka była cała w bieli, a z drugiej nie chciałam, aby było zbyt pstrokato. Oczywiście... skończyło się na szarościach.
Górę skrzynki ozdobiłam serwetką, którą przykleiłam moją ulubioną metodą na żelazko (opisałam tę metodę w tym poście)

skrzynka ozdobiona techniką decoupage'u

Etapy pracy nad skrzynką 

Bok wieka, literki oraz okrągłą podkładkę EKO-DECO pomalowałam w pierwszej kolejności białą, a następnie szarą farbą. Gdy użyłam papieru ściernego, uzyskałam ciekawy efekt przetarć.
Samochodzik z EKO-DECO i dół skrzynki pomalowałam białą farbą kredową. Całość została wykończona lakierem błyszczącym. W środku skrzynki znajdziemy metryczkę, którą przeniosłam z wydruku przy pomocy medium do transferu, a dno wyłożyłam niebieskim filcem.
wnętrze skrzynki zdobi meryczka wykonana techniką transferu

wierzch skrzynki ozdobiony techniką decoupage'u na żelazko

skrzynka ozdobiona jest dekorami z EKO-DECO
Pozdrawiam,
 

You Might Also Like

0 komentarze

Facebook

EKO-DECO