Uśmiechnij się - to będzie dobry dzień :)

10:00

Skrzynka z pozytywnym napisem ;)

Witajcie!
Czy to będzie dobry dzień? Jeśli codziennie rano będziecie otwierać tą skrzynkę na biżuterię i spoglądać na ten napis to z pewnością! ;)
 

 Wykonanie pudełeczka

Napis w środku został przetransferowany przy pomocy medium do transferu. Dekor roślinny od EKO-DECO pomalowałam czarną farbą kredową a następnie wykończyłam preparatem do efektu 3D.Wieko skrzynki to serwetki przyklejona jak zwykle metodą "na żelazko". Czasami zastanawiam się, czy potrafię jeszcze kleić bez żelazka... Musiałam dokładnie przyjrzeć się zdjęciom, ponieważ ostatnio wszystkie kropki robię ręcznie przy pomocy szablonu i już sama zapomniałam, w jaki sposób te kropki zostały zrobione :)
Wąs od EKO-DECO pomalowałam tak samo jak dół skrzynki szarą farbą kredową, a następnie nałożyłam kilka warstw lakieru dzięki czemu powierzchnia jest bardzo gładka.
 


 
Pozdrawiam,
 


You Might Also Like

0 komentarze

Facebook

EKO-DECO